ببار بارون


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

ببار بارون/ ببار بارون كه اينجا شكل زندونه

ببار بارون/ ببار بارون دل بي طاقتم خونه

ببار بارون/ ببار بارون يكي عشقش رو گم كرده

 ببار بارون/ ببار بارون قراره گريه برگرده

 از اين بهتر نميشه فكر من باشي توهم انگار قراره ديگه تنها شي....

نمي دونم چرا بد شد چرا از خوبيام رد شد شايد بازم بياد خونه  بگه بي من نمي تونه

اونو يادم مياري  تو بايد بازم بباري تو/ ببار بارون  تو با آواز منو ياد چشاش بنداز ببار بارون....

ببار بارون/ ببار بارون من اينجا گيجو داغونم

ببار بارون /ببار بارون  كه بي عشقش نمي تونم ببار بارون / ببار بارون....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
سه شنبه 23 اسفند 1390| 20:57 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§